مدیرعامل شرکت دوربین های گوپرو به تازگی اعلام کرده است که هواپیماهای بدون سرنشین مجهز به دوربین های گوپرو، تا پایان سال جاری، دیگر پرواز نخواهند کرد.

توقف تولید و عرضه ی دوربین های گوپرو تا سال میلادی آینده

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین و به نقل از the verge، نیکلاس وودمن، مدیر عامل شرکت دوربین های گوپرو، از مصرف کنندگان تقاضا کرده است که برای داشتن دوربین های با کیفیت و دارای تکنولوژی گوپرو، کمی صبر کنند و به این شرکت زمان بدهند.

نتایج مالی سه ماهه اول سال میلادی جاری، نشان دارد که درآمد حاصل از دوربین های گوپرو در مقایسه با سه ماهه اول سال گذشته حدود 50 درصد کاهش داشته است.

درآمد حاصل از سود فروش دوربین های گوپرو حدود 16 میلیون دلار بوده است و این در حالی است که این میزان، 107 میلیون دلار کم تر از میزان پیش بینی شده بوده است.

سهام شرکت دوربین های گوپرو نیز در سال گذشته بیش از 79 درصد سقوط کرده است.

این شرکت اعلام کرده است که دوربین های گوپرو تا پایان سال جاری میلادی دیگر تولید نخواهد شد، اما از سال آینده ی میلادی، شرکت گوپرو با برنامه های جدید و توسعه یافته تری در خدمت مردم خواهد بود.

در حال حاضر شرکت گوپرو مزایده ی راه اندازی یک سیستم واقعیت مجازی به همراه یک دکل ویدیویی 360 درجه ی دارای 6 دوربین را با مبلغ هزار و 499 دلار و 99 سنت، پیش فروش کرده است.

گوپرو قرار است سیستم خود را در ماه اوت را اندازی کند و ادعا کرده است که این تکنولوژی به اندازه ی تکنولوژی دوربین گوپرو، سر و صدا خواهد کرد.

 

ترجمه: رها واعظی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.